Náš web používá soubory cookie. Pokud tento web používáte, znamená to, že s tím souhlasíte. Doufáme, že je to v pořádku. Přečtěte si naše zásady používání souborů cookie.

Přiblížili jsme olympiádu pro bezmála 250 tisíc návštěvníků.

Po úspěšné letní edici projektu Českého olympijského výboru při příležitosti olympijských her v Riu de Janeiro 2016 hlásí organizátoři úspěch i se zimním vydáním v Brně a v Ostravě. „Návštěvníci Olympijského festivalu opět ukázali, že Česko není zemí, která se dokáže semknout u sportovních úspěchů svých hrdinů pouze před televizní obrazovkou, nebo v hospodách, ale především při aktivním sportu. A to bylo záměrem Českého olympijského výboru: spojit fandění českým barvám s možností vyzkoušet si na vlastní kůži sporty, které třeba znáte právě pouze z televizních obrazovek,” řekla manažerka projektu Naďa Černá.

Oba Olympijské festivaly nabídly možnost vyzkoušet si více než 30 sportů - olympijských i neolympijských, zimních i těch letních. Možnost zastřílet si na biatlonové střelnici laserovou zbraní, zahrát si curling, nasednout do čtyřbobu nebo se spustit ze skokanského můstku, to byla zejména pro děti obrovská novinka. Není tedy divu, že sportoviště byly od ranních hodin v obležení žáků základních škol i široké veřejnosti. A na nejoblíbenější sporty se stály fronty.

 

Společnosti AV MEDIA a RENTAL PRO, které jsou obě členy skupiny oneAVteam, se postaraly o technologické zajištění obou Olympijských festivalů. Do obou lokalit jsme dodali více než 130 m2 outdoorové LED stěny, venkovní i vnitřní ozvučení a kompletní osvětlení celého areálu. Pro nasvícení ledových ploch jsme použili více než 500 m LED pásek. Zároveň jsme pro diváky zprostředkovali živé vysílání z Olympijských her. 

Společnost RENTAL PRO dodala 600 m2 tribun a podií a na zastřešení podií a branky na LED projekce bylo použito 750 m trussu a hliníkových konstrukcí. O dokonalé ozvučení se postaral systém NEXO STM.

Foto: Stanislav Milata

Fotogalerie

}